Meestgestelde vragen

Nog vragen? Bekijk hieronder de meest gestelde vragen

Hoelaat kan ik mijn gehuurde apparatuur ophalen?

In onze shop worden de time slots weergegeven voor de start- en eindtijd van je reservering. Als jouw reservering bij ons binnenkomt hebben we altijd even contact om een definitieve tijd af te spreken. 

Wanneer moet ik mijn gehuurde  apparatuur weer inleveren? 

In onze shop worden de time slots weergegeven voor de start- en eindtijd van je reservering. Komt dat niet uit voor je? Neem dan altijd contact met ons op om te kijken wat er mogelijk is. 

Wat als ik mijn set te laat inlever? 

Wanneer je later bent dan de afgesproken tijd stellen wij het op prijs als je ons dit zo snel mogelijk laat weten. Mocht je zoveel later zijn dat de volgende reservering in gevaar komt dan kunnen wij kosten berekenen. Voor elke dag dat de apparatuur later wordt ingeleverd rekenen wij de volledige dagprijs. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden

 

Kan ik mijn gehuurde spullen op een andere locatie inleveren dan waar ik ze heb opgehaald? 

In principe zijn de inlever- en ophaallocatie altijd hetzelfde. Komt dat voor jou niet uit? Neem dan altijd contact met ons om te bekijken wat er mogelijk is. 

Hebben jullie op elke locatie dezelfde apparatuur?

Nee, onze locaties hebben een verschillend aanbod aan apparatuur.

Heb je iets nodig wat niet beschikbaar is op de locatie die het meest bij jou in de buurt is?

Neem dan altijd contact met ons op. Samen vinden we een passende oplossing. 

Ik wil mijn reservering annuleren, tot wanneer kan dit?

Als huurder heb je het recht om je reservering te annuleren. Laat ons dit echter wel op tijd weten. Wanneer je dit te laat doet zullen wij genoodzaakt zijn om kosten in rekening te brengen. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

Op welke producten vragen jullie borg?

Op bepaalde producten vragen wij borg. Om te zien of er borg op een product zit kun je een product uit de shop in je winkelmandje plaatsen,  de borg wordt automatisch toegevoegd aan het totaalbedrag. 

Waarom vragen jullie borg?

Wij verhuren apparatuur die over het algemeen vrij kostbaar is. Mocht er onverhoopt schade gemaakt worden aan deze apparatuur dan gebruiken wij de borg om de schade te herstellen.

Wanneer krijg ik mijn borg terug? 

Als er na het inlever moment geconstateerd wordt dat alles in orde is wordt de borg teruggestort. 

Hoelang duurt het voordat ik mijn borg teruggestort krijg? 

Wij storten de borg meestal terug via onze betaalpartner Mollie, dit duurt maximaal 5 werkdagen. Vaak staat het geld dezelfde dag al op je rekening. 

Mijn gehuurde apparatuur heeft schade opgelopen, wat nu?

Als wij op of na het inlever moment constateren dat onze apparatuur visuele of interne schade heeft opgelopen tijdens de huurperiode, zullen we (samen met jou) op zoek gaan naar een passende oplossing. Zie ook onze algemene voorwaarden

Wat als de schade meer is dan de borg? 

Mocht onze apparatuur onverhoopt helemaal stuk gaan dan ben je verantwoordelijk voor het geheel, dus ook als de schade meer is dan de borg. Zie voor meer informatie hierover onze algemene voorwaarden. 

Worden de Soundboks speakers opgeladen geleverd?

 Jazeker, wij zorgen ervoor dat alle speakers 100% vol zijn bij het afleveren. Zodat jij meteen kan beginnen met je feestje! Uiteraard leveren wij ook de oplader mee voor als de accu toch leeg raakt. 

 Op welke manier kan ik de SOUNDBOKS connecten?

 De SOUNDBOKS heeft een 5.0 Bluetooth connectie, waar je in principe elke smartphone mee kan connecten. Mocht je echt maximaal willen gaan, geen probleem. De SOUNDBOKS heeft namelijk ingangen voor microfoons, een DJ-mixer en instrumenten, zodat jij je eigen mobiele discotheek kunt creëren.

Op welke manier kan ik de SOUNDBOKS speakers onderling connecten?

 Met de Team-up functie kan je de SOUNDBOKS speakers onderling verbinden. Klik hier om een filmpje van SOUNDBOKS te bekijken met een stappenplan 

 Ik wil heel hard gaan en heb 2 accu’s nodig, is dat mogelijk?

 Jazeker, wanneer je voor langere tijd één van onze sets gaat gebruiken op een plek zonder stroom, dan kan je een extra accu huren. Dan weet je zeker dat je goed zit! 

 Ik geef een feest voor 50 personen, is één soundboks dan genoeg?

 Voor feesten tot 50 personen is één SOUNDBOKS meer dan genoeg. Ga je richting de 100 man? Dan is het beter om een set van 2 SOUNDBOKS speakers te huren. 

Hoe hard gaat een SOUNDBOKS nou echt?

 Met 2 × 10” 96dB woofers en 1 x de 1” 104dB compression driver tweeter komt er op stand 11(!) een maximaal geluid van 126 dB uit (en dat voor een bluetooth speaker!). Dat is even hard als de sirene van een ambulance, verder ligt de pijngrens van het menselijk oor op 120dB. Dus hard is het zeker, vergeet daarom ook niet je buren in te lichten:)

 

Ik wil een feest organiseren, kunnen jullie ons hierbij helpen? 

Jazeker! Wij kunnen je vanaf begin tot eind helpen om een super avond neer te zetten. Buiten ons assortiment wat op de website getoond wordt kunnen wij nog veel meer regelen. Neem contact met ons op en dan bespreken we samen de mogelijkheden. 

Kan ik ook spullen als een tent, bar en vloer bij jullie huren? 

Jazeker! Wij werken samen met meerdere bedrijven en kunnen daarom voordelig leveren. Neem contact met ons op om te bekijken wat mogelijk is. 

Kunnen jullie ook helpen met opbouwen? 

Jazeker! Bij sommige apparatuur is het handiger als wij je helpen bij het installeren / opbouwen. Zo krijg je een demo en kan je daarna zelf aan de slag met de apparatuur. 

Kan ik ook een dj via jullie regelen? 

Jazeker! Wij hebben een groot netwerk door heel Nederland. Samen vinden we altijd de beste passende DJ voor jouw feest. 

Ik heb een draaitafel gehuurd maar zoek ook nog een DJ, kunnen jullie dat regelen? 

Jazeker! Wij hebben een groot netwerk door heel Nederland. Samen vinden we altijd de beste passende DJ voor jouw feest. 

Ik ga een feest geven en wil graag verlichting huren, hoe weet ik wat ik nodig heb? 

Bijna al onze verlichting heeft een stand-alone modus en zal dus werken zonder dat je iets extra’s nodig hebt. Wij zullen je altijd op de hoogte brengen als je reservering nog iets extra’s nodig heeft om te kunnen functioneren. 

Ik wil dat de verlichting een echte eye-catcher gaat worden op mijn feest, wat raden jullie me aan? 

Neem in dat geval contact met ons op en samen maken we er iets mis van! 

Ik heb meerdere lichten gehuurd en wil deze graag aansturen, hoe werkt dit? 

Verlichting kan aangestuurd worden via DMX. Dit geeft een veel mooier effect dan wanneer je al je verlichting los op de stand-alone functie laat staan. Huur bijvoorbeeld onze my DMX go lichtsturing met onze zelfgemaakte presets, zo heb je een professionele lichtshow die te bedienen is vanaf onze iPad. 

Waarvoor heb ik een rookmachine nodig?

Wanneer je bijvoorbeeld een van onze lasers huurt worden de stralen pas zichtbaar op het moment dat er rook is. Maar ook bij andere verlichting geeft rook een heel mooi effect.

Jullie verhuren een Fazer, wat is dat precies voor rookmachine? 

Een fazer creëert dunne rook, een soort mist, om lichteffecten beter zichtbaar te maken. Deze rook blijft langer hangen dan de rook die een normale rookmachine geeft. 

Ik wil iets huren maar zie het niet op jullie site staan, kunnen jullie dat wel regelen? 

Jazeker! Wij werken samen met meerdere bedrijven en kunnen daarom voordelig leveren. Neem contact met ons op om te bekijken wat mogelijk is. 

 

Neem dan altijd contact met ons op. Wij werken samen met meerdere bedrijven en kunnen hierdoor bijna alle denkbare spullen regelen tegen een voordelig tarief. Van licht en geluid tot meubilair tot tenten en vloeren. 

Heb je toch nog een andere vraag?